rosier.reismee.nl

de laatste dag

De laatste dag

Tvaaker-Sittard 1185km

Vandaag zijn we vanuit zweden vertrokken met de bedoeling om in denemarken of noord duitsland een nachtje te slapen.
Het weer was erg goed en aangezien we veel autowegen hadden verliep het allemaal erg soepel!

We reden weer over de brug bij denemarken en toen we eventjes een stop gemaakt hadden om te tanken, leek het mij een goed idee om meteen maar door naar huis te rijden. ( er zat tenslotte alleen 1 land tussen waar we op dat moment waren en thuis.. ) de pijn in mijn knieen was op dat moment heel erg en de heimwee sloeg ook toe!

Na een kort overleg besloten we dat we door zouden rijden zover als mogelijk was.
Uiteindelijk reden we enkele uren later nederland binnen en zongen we beide vol trots het wil helmus! De hele weg waren we voorzien van heerlijk weer, niet te warm, niet te koud, geen wind, en het allerbelangrijkste, het was droog. Helaas toen we nederland inreden in de buurt van venlo begon het te regenen..gelukkig hadden we erger meegemaakt tijdens de vakantie en hielden de moed erin om toch door te rijden naar huis.

We zijn dezelfde avond nog thuis aangekomen, na 13 en een half uur gereden te hebben hadden we 1185km afgelegd. We waren allebei gesloopt maar we kregen een warm ontvangst bij aankomst.

Zelfs mijn lieve hondje besprong me toen ze me zag, we hebben nog een tijdjeverteld over hoe het was geweest en pap en ik hebben ons daarna neergeploft op de bank. Het was tijdom af te schakelen na zo'n langedag op de motor! en weer fris te beginnen met stage, school en werken!

Hetis een GEWELDIGE reis geweest!
We hebben er allebei veel plezier van gehad, en we hebben een reis gemaakt die niet veel mensen op de motor maken! het was een grote uitdaging en een groot avontuur!

We zullen deze reis dan ook nooit vergeten!

Groetjes, liefs, Ron en Deborah